Abonnementsbetingelser for Real Coffee EASY

Herunder kan du læse om de vilkår, der gælder, når du handler med Real Coffee. Vi har valgt at samle alle tekster på én side, så du kan printe dem samlet ud.

Opsigelse af abonnement

Abonnement på Real Coffee EASY kan opsiges fra dag til dag. Der er således ingen binding eller lignende. Opsigelse kan ske ved at logge ind på ”Min Konto” eller ved at sende en mail til kundeservice@realcoffee.dk

Abonnementet fortsætter indtil at det opsiges.

Markedsføring via e-mail & SMS 

For at sikre, at du får besked inden vi sender kaffe afsted, vil du altid modtage en ”huske-mail” i form af både e-mail og SMS. Formålet med denne mailing er, at du nemt kan udskyde en levering eller bede om omgående levering. SMS og email kan ikke afmeldes, da vi ikke ønsker at sende kaffe afsted, som der ikke er behov for. 

Du vil også få besked via email og SMS omkring tilbud i forbindelse med dit abonnement. 

Levering og fragt

Der er altid mindst én gratis fragtmulighed, f.eks. levering til Bring pakkeshop.

Bestillinger placeret før kl. 14.00 afsendes samme dag.

Der leveres fra mandag-fredag, og det er muligt at få leveret til både privat-og erhvervsadresse. Såfremt du ikke er hjemme, så skal du skrive, hvor vi kan sætte dine pakker.

Bestilling

Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter.

Når du handler med Real Coffee, indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.

Når vi har modtaget din ordre, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse. Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på hjemmesiden.

Ved hver afsendelse af varer til dig modtager du en kvittering pr. mail.

Betaling

På Real Coffee´s hjemmeside kan der betales med:

– Dankort
– Visa Dankort
– Visa
– MasterCard

Som medlem betaler du selv det gebyr, der er på dit kreditkort.
Erhvervskunder kan betale på faktura efter kreditgodkendelse.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Real Coffee, og der trækkes naturligvis kun det beløb, du har godkendt ved købet.

Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem, hvilket Real Coffee naturligvis gør. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden.

Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Real Coffee eller andre har mulighed for at læse dataene.

Du kan IKKE forudbetale med konto-til-kontobetaling. Du kan kun betale med betalingskort, idet denne betalingsform giver dig de bedste forbrugerrettigheder, da du kan få dine penge igen, hvis du går ned til dit pengeinstitut. Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:

– Du ikke har modtaget varen.
– Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger.
– Du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx. at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset.
– Der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen

Hvis du som kunde hos Real Coffee får nyt kreditkortnummer, så er det dit ansvar at opdatere dine betalingsinformationer. Du vil også modtage en mail hvis vi ikke kan trække penge på din konto for varerne. Opdatering af kort- betalingsinformationer sker i “Min konto” på https://easy.realcoffee.dk/min-konto/ 

Returret

Hvis de fremsendte varer ikke svarer til dine ønsker, kan du få pengene tilbage. Varen skal blot returneres i væsentligt samme stand og mængde som modtaget senest 14 dage efter modtagelsen.

Vedlæg venligst faktura og en beskrivelse af hvorfor varen returneres. Penge returneres altid tilbage til den konto hvorfra de er blevet trukket.

Vi fremsender ikke checks eller kontanter. Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til Real Coffee. Varen/varerne bedes fremsendt til nedenstående adresse:

Real Coffee
Kongevejen 353
2840 Holte.

Bemærk – Vi modtager ikke pakker sendt pr. postopkrævning eller lignende. Såfremt du nægter at modtage varen fra postvæsnet, vil den blive sendt retur til os, og vi vil kreditere det fulde beløb til din konto.

Reklamationsret

Når du handler på Real Coffee, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, når du har modtaget varen. Dette betyder, at hvis varen var mangelfuld på leveringstidspunktet, kan du få ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller opbevaring af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende det til vores adresse:

Real Coffee
Kongevejen 353
2840 Holte

Når du returnerer varen, bedes du angive fejlen/manglen på fakturaen.
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse.

Oplysning om klagemuligheder

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis der er noget i forbindelse med et køb, du ikke er tilfreds med. Skriv til os på kundeservice@realcoffee.dk

Som forbruger har du også altid mulighed for at indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeservice@realcoffee.dk

Persondatapolitik

Når du handler via Real Coffee’s hjemmeside, skal du som minimum oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre din konkrete bestilling.

Alle registrerede oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand, bortset fra videregivelse med henblik på at gennemføre din bestilling fx oplysninger der videregives til et fragtselskab. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Alle informationer, som du overdrager til Real Coffee, bliver modtaget ukrypteret, mens selve den elektroniske handel krypteres symmetrisk med en 128 bits stærk kryptering. Real Coffee er dataansvarlig, og vores databaseservere er låst forsvarligt inde, teknisk sikret og i øvrigt beskyttet af moderne alarmsystemer. Real Coffee opbevarer, som foreskrevet i Regnskabsloven, registrerede oplysninger i 5 år ud over bogføringsåret, hvorefter de slettes.

Vores server registrerer al trafik uden at registrere personlige oplysninger. Dette gøres for, at vi kan optimere vores webservice, der hvor brugen er størst.

Ved handel gemmes der cookies lokalt på computeren. I Internet Explorer 5.X slettes cookies under menuen “Funktioner -> “Internetindstillinger” -> “Slet cookies”. Se vores
Cookiepolitik for yderligere information.

Om logstatistik:
Logstatistik bruges på Real Coffee. Det betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende en hjemmeside har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af hjemmesiden man forlader m.m.

På Real Coffee anvendes logstatistik med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionaliteter.

Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå en aftale med os via hjemmesiden, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
– navn
– adresse
– telefonnummer
– e-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Real Coffee og opbevares i 5 år (grundet krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor.

Indehaveren af Real Coffee har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysningerne afgivet til Real Coffee videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.

Som registreret hos Real Coffee har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Real Coffee via e-mail: kundeservice@realcoffee.dk

Du kan læse hele vores Privatlivspolitik.