FAQ

Mest stillede spørgsmål

Hvordan ændrer jeg min EASY-pakke?

Hvis du har ændringer til din EASY-pakke, kan du nemt logge ind på din konto og ændre alt fra pakkestørrelse og betalingskort til leveringsadresse. Husk, at du altid får en huske-mail 1 uge inden din EASY-pakke bliver sendt. I Huske-mailen finder du også et link til din EASY-kaffepakke, hvor du nemt kan rette i  varianter og levering.

Hvordan udskyder jeg min levering?

Hvis du ønsker at udskyde din levering, behøver du bare at logge ind på din konto. Så kan du frit vælge hvornår du ønsker din næste EASY-pakke. 

Hvor lang leveringstid er der?

Uanset om du vælger levering med GLS, DAO eller Bring, er du altid garanteret hurtig levering. I de fleste tilfælde vil du modtage din pakke efter 2-3 hverdage.

Hvordan returnerer jeg mine brugte kapsler?

Når du køber en returpose til dit EASY-abonnement, medsender vi en pose med fortrykt returlabel. 

Indlever posen med dine brugte kaffekapsler i din nærmeste DAO shop. Find DAO shop nær dig her

Vi har hos Real Coffee en fast aftale med Stena Recycling. Her bliver dine kaffekapsler nedsmeltet og genanvendt til f.eks. cykler, vindmøller og nye kaffekapsler. Kaffegrumsen bliver brugt til grøn energi og gødning.

Har du glemt at bestille din returpose sammen med dine kapsler, så skriv til os på kundeservice@realcoffee.dk, så sidder vi klar til at hjælpe dig

Sammen er vi med til at hjælpe miljøet til en mere bæredygtig fremtid. 

Generelle spørgsmål

Hvordan opnår jeg gratis fragt?

Du kan altid fÃ¥ gratis fragt nÃ¥r du vælger Real Coffee – EASY. Du skal blot vælge levering til pakkeshop med BRING. Hvis du ønsker levering til GLS-pakkeshop eller direkte levering med GLS, kan du ogsÃ¥ vælge det. Direkte levering koster 34 kr. og levering til GLS – pakkeshop koster 19 kr. 

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Hvis du har overset din huske-mail, eller af en anden årsag ønsker at returnere din EASY-kaffepakke, er du velkommen til at sende den til:

Real Coffee, Fredskovvej 2, 2840 Holte Danmark

 

Hvis returnering af kaffekapsler skyldes fejl på produktet, er du velkommen til at skrive en mail til kundeservice@realcoffee.dk. Så sender vi et returlabel, så du slipper for udlæg.

HUSK! Du skal altid angive kundenavn og ordrenummer på pakken, når du sender varer retur.

Medlemsinfo og fordele

FÃ¥r jeg fortsat de tilbud som jeg plejer?

NÃ¥r du vælger Real Coffee EASY, gÃ¥r du ikke glip af nogen tilbud. Tværtimod! Du vil fortsat modtage tilbudsmails med mulighed for at fÃ¥ gratis ekstra kaffe med i pakken eller andre gaver. Samtidig kan du roligt læne dig tilbage, og vente pÃ¥ at du modtager din nye EASY-pakke – helt automatisk.

Hvordan ændrer jeg leveringsinformationer?

Hvis du ønsker at ændre leveringsadresse mv., skal du blot logge ind på din EASY-konto og klikke på ikonet: Levering i menuen til venste. Her kan du frit vælge om du vil have direkte levering eller levering til pakkeshop.

Hvordan ændrer jeg kontaktoplysninger?

Hvis du har rettelser til dine kontaktinformationer, skal du blot logge ind og klikke på ikonet: kontoinformationer. Her kan du frit rette i navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Du kan også ændre din adgangskode.

Hvor finder jeg en faktura fra mine køb?

Hvis du mangler en faktura for dine EASY-kaffepakker, skal du blot logge ind på din konto og klikke på ikonet: bestillinger. Her finder du en oversigt over alle dine EASY-pakker, og du kan nemt hente den faktura du skal bruge.

Jeg har glemt min log ind kode. Hvad gør jeg?

Hvis du har mistet din adgangskode, skal du blot klikke pÃ¥ “Min konto” i menuen, skrive din e-mailadresse og klikke pÃ¥ “Glemt din adgangskode?”. Følg instruksen – sÃ¥ fÃ¥r du nulstillet din kode pÃ¥ 0 komma 5.

Vareinformation

Hvor lang holdbarhed er der på kapslerne?

Vi garanterer altid min. 8 måneders holdbarhed på kaffen ved levering. Derfor er du altid garanteret frisk og lækker kaffe med Real Coffee EASY.

Har Real Coffee økologisk og Fairtrade kaffe?

Ja, faktisk er stort set alle varianter produceret på Fair Trade vilkår. Vi har også 4 økologiske varianter: Lungo San Marino, Espresso Bologna, Espresso Milano og Single Origin Espresso Sumatra. 

Hvilken garanti er der på kapslerne?

Vi garanterer altid 100% kampatibilitet med alle de originale Nespresso maskiner. Dvs. fuld tilfredshed eller alle pengene tilbage .Skulle du alligevel opleve problemer, er du velkommen til at skrive eller ringe til os. Så finder vi en god løsning.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Så skriv en mail til kundeservice@realcoffee.dk. Så hjælper vi dig.